8 januari 2010

2010

Nytt år.. Shit, vad tiden flyger.. Nästan så att det är lite läskigt..

Ja, vad ska man säga då?För att sammanfatta 2009?

Kan ju börja med min fina,fina lägenhet:) Är så otroligt glad för den! Det är ju vuxenpoäng om något, att kunna klara sig på egen hand.

Alla mina otroliga vänner! Jag hade aldrig klarat mig utan er! Låter töntigt jag vet, men wtf, love you all! Börje som alltid vet vad man ska säga, Matsson som alltid ger mig den sparken jag behöver. Hallgren som tar ut mig på galenskap, Linda, som alltid finns där. Madde som alltid får mig att skratta, Sarah som alltid är på min sida oavsett vad. Se, jag är väldigt lyckligt lottad:)

Resor har det blivit också, senast Grekland med Sarah för att fira födelsedagen och shit vilken vecka!:D

2009 har även varit sjukåret och året då mycket rasade i mitt liv.
Coffe. Är så glad att vi fortfarande finns där för varandra, du betyder så otroligt mycket för mig. Att kunna ha kvar di som vän, det är för bra för att kunna beskriva.

2010, here I come!

1 kommentar:

Jessica - PCT sa...

Kör hårt, Frida, och lämna ingen oberörd. Låt 2010 bli ett toppenår! Så fort snön försvinner sotar vi ögonen och gör stan igen!!